Logo

Адреса

місто Запоріжжя

Телефон

(050) 933-34-93, (098) 338-23-68

Години працi:

Пн- П'ят: з 08:00 до 17:00

garanttehagro

Повернення товару

Повернення товару здійснюється згідно з Законом України «Про захист прав споживачів».


Повернення товару здійснюється, якщо:

– товар пошкоджений при перевезенні;
– товар не комплектується
– товар неналежної якості
– товар не відповідає опису або каталожному номеру.


Загальні умови повернення товару:

– Товар не використовувався, і зберігся в тому вигляді, в якому Ви його придбали.
– На товар присутні всі маркування і заводські пломби.
– Минуло менше 14-ти календарних днів з дня покупки (дати видачі чека). У деяких випадках (індивідуально) ми розглядаємо варіанти повернення або обміну товару пізніше, ніж 14 днів.
– Ви зберегли товарний або касовий чек.


Який товар не підлягає поверненню або обміну:

· Використаний товар.
· Товар, який втратив свій товарний вигляд, або споживчі властивості.
· Товар, на якому пошкоджені пломби, ярлики, або оригінальна упаковка.
· Товар, який привозиться за попереднім замовленням для конкретного клієнта.
· Товари, які не підлягають поверненню відповідно до закону України «Про захист прав споживачів»

Повернути товар можна в роздрібному магазині «Garanttehagro» або відправити на нашу адресу Новою Поштою.


Для повернення в магазині з собою необхідно мати:

– оригінал гарантійного талона (якщо він був в комплекті з товаром);
– документ, що підтверджує оплату товару;
– якщо покупка товару була оплачена карткою – платіжну карту, з якої було здійснено оплату;
– документ, що засвідчує особу.


Як повернути товар

· В обов’язковому порядку спочатку необхідно узгодити повернення зі співробітниками компанії «Garanttehagro». Це можна зробити будь-яким зручним для Вас каналом зв’язку.
· Відправити товар за зворотною адресою, яка була вказана на посилці. Якщо у Вас не збереглася зворотна адреса – її можна уточнити у наших співробітників, або повернути Новою Поштою.
· Посилку не можна відправляти післяплатою. Інакше, ми не зможемо її отримати.
· Після відправлення посилки необхідно повідомити нам номер декларації, щоб ми могли відстежити і отримати Ваше повернення.


Для повернення товару Новою Поштою необхідно відправити товар за реквізитами:

Одержувач: «Garanttehagro»
Вид доставки: Склад № ———
Адреса: Відділення №1: вул. ————————
Послуги “Зворотна доставка” та “Накладений платіж” необхідно скасувати
Оплата доставки – за рахунок відправника


Як повернути гроші за повернений товар:

· Повернення коштів узгоджується на етапі узгодження повернення.
· Кошти повертаються різними способами, в залежності від способу, яким вони були внесені.
· Кошти не повертаються післяплатою.